It is Snowing again.

snow

snow-1

.

.

.

snow-2

Since I was small, I always wanted a White Christmas with snows but sadly we will never get that here in Malaysia. Okay, maybe 3 years later (2012) when the Earth’s weather goes wrong and it snows in Malaysia. Lol…

I don’t know why but I always feel that Christmas is better when it’s cold and snowy. XD Though there is always a choice of going to Genting Highland for the cold weather here. But from what I heard, the place is so pack and jam during Christmas and by the time you reach the peak of the highland, it’s already New Year. Lol..

*Hmm… wondering how it’s snow like…..*

In case, you’re wondering…Yes, I’m having dandruff problem again.

Share

28 Comments

  • December 3, 2009 - 12:26 am | Permalink

    again? >.< time to change shampoo!!! Reply:
    Yeah.. gonna change it..
    it’s not helping at all >.<

  • December 3, 2009 - 1:18 am | Permalink

    Try visit Beijing around February. You probly get snow at that time 🙂

    Reply:
    They’re having White Chinese New Year?

  • December 3, 2009 - 2:01 am | Permalink

    Lol. Lata thy also get dandruff prob. Hehe

    Reply:
    Lata thy?
    What’s that?

  • December 3, 2009 - 2:54 am | Permalink

    I had 4 white christmases during my stay in the US =)

    btw, use selsun blue!

    Reply:
    Woahh so nice!! i want too

    Selsun blue?
    Hmm never heard that before.. will go check it out then

  • colby
    December 3, 2009 - 3:48 am | Permalink

    Snow is really nice to see, it is so beautiful. I merely saw once when i was 16 in Ireland.

    Reply:
    Hmm *imagine*

  • yenling
    December 3, 2009 - 5:45 am | Permalink

    go overseas~~save up now~~~!! christmas is around the corner~

    Reply:
    Hahahaha too late to save now

  • amasakireyoko
    December 3, 2009 - 7:32 am | Permalink

    Hahaha. It seems that your dandruff problems always come during Christmas. XD Christmas IS better with snow. Definitely. =3=

  • December 3, 2009 - 8:22 am | Permalink

    head and shoulders not working?

    Reply:
    Not sure wor.. I’m using Pantene all this time

  • December 3, 2009 - 9:36 am | Permalink

    use CLEAR shampoo anti dandruff… very effective
    last time i used to hav snowing but now not longer liaw…

    Reply:
    Hmm I should go check it out then

  • December 3, 2009 - 10:06 am | Permalink

    Go to The Curve at Christmas eve or at the weekend… there is snow at there (previous year got, not sure this year got or not….)

    Plus the decoration this year quite good 🙂

    Reply:
    Woahh sounds good ^^
    Maybe will go check it out..

  • December 3, 2009 - 11:12 am | Permalink

    The best way to celebrate XMAS is ask few good mates out and have a veer drink in KOPITIAN… hahaha!

    bro, change other brand of shampoo oh! my god, so many dandruff

    Reply:
    I would like to hide in a cafe with carol songs 😛 than kopitiam wor

  • December 3, 2009 - 1:07 pm | Permalink

    Cats have nicer and thicker fur under cold weather too…. and they look very cute and fluffy !!!

    Reply:
    Thats sooo true!!!
    I want a cat!!!! T___T

  • Niki
    December 3, 2009 - 1:26 pm | Permalink

    Use Clear hair shampoo.i think it will help.
    my teacher said that Head&Shoulder no very goood

    Reply:
    I see I see.. 😀

  • December 3, 2009 - 6:04 pm | Permalink

    hey, try the shampoo Selsun Blue. Blue small bottle which cost around rm15 like that. I use twice only then immediately can see the effect.

    Reply:
    woah that’s pretty expensive eh

  • December 3, 2009 - 6:32 pm | Permalink

    Time to use Head & shoulders. Worked for me 😛

    I think shampoo choice is quite subjective, some work well some doesn’t for certain ppl. no choice but to try it out. Like me I use pantene and head & shoulders no proble, but try use sunsilk one time my hair straight away dried up. @@. It was the other way round for some of my friends though.

    Reply:
    Yea, it actually depends on the person’s head skin..

  • December 3, 2009 - 6:51 pm | Permalink

    Aiyer Uncle Meow, that is so gelifying~~!!!
    U remind me of the cheese powder in Pizza hut that looks like dandruff. =.=

    Reply:
    Huh? Didn’t you know those cheese powder are actually dandruff?
    That’s why it tasted… wakakakakk

  • MisaMisa
    December 3, 2009 - 8:39 pm | Permalink

    LOLs… didn’t know ur hair has 4 seasons as well. It seems to always snow during X-mas. Farnee!!! Tip: head & shoulders

    Reply:
    Bwahahah 4 seasons hair XD
    no lor.. it has been snowing all year long

  • December 3, 2009 - 8:40 pm | Permalink

    oooooo! I remember the same scene in another entry! I’ve nv seen snow too, fake snow considered? XD

    Reply:
    Not considered! XD hahaha
    yep! the entry was a year ago.. 😛

  • December 3, 2009 - 11:11 pm | Permalink

    Humid and cool weather comes.
    Dandruff comes too! =)

    Reply:
    Head scratching cat comes too xD

  • December 3, 2009 - 11:37 pm | Permalink

    Hi Miao, snow is similar like the snow ice u had from ice kacang =) Different only the snow falling from sky.. and it can makes u reallllly freezing!! Btw, dandruff can be caused by having not proper sleep..hehe have a nice day!

    Reply:
    Kekeke like that then I can start throwing ice kacang from above lur XD
    Gosh.. that could be the problem…
    a proper sleep… @@

  • December 4, 2009 - 2:26 am | Permalink

    use coconut oil
    kill the dandruff

    Reply:
    Coconut oil? Dont want~~~~ it’s oily

  • December 4, 2009 - 5:59 am | Permalink

    Snow’s great I suppose.. but the cold that comes with it is not… ahha..

    Reply:
    I like coldness.. then I can go hide in the blanket or hug people for warmness XD

  • December 4, 2009 - 2:15 pm | Permalink

    i have never had a white xmas before 🙁

    Reply:
    🙁 wondering how is it like

  • December 4, 2009 - 2:33 pm | Permalink

    Wahh poor Pafu and Wafu thought your dandruff was snowing! Ewww…

    Reply:
    Hahaha… luckily they didn’t taste it this time

  • suying
    December 4, 2009 - 11:13 pm | Permalink

    Save up and bring Eve along to canada to visit me, its always white christmas here <3

    Reply:
    So far @@

  • December 5, 2009 - 12:47 am | Permalink

    hmm..try “botak” your head. I guess that’ll solve the dandruff problem XP lol! By the way, are you going for the Mr Potato Fiesta??

    Reply:
    Wahhh nooo… my hair is my precious…

  • December 6, 2009 - 12:29 am | Permalink

    Really Christmas mood… changed yr blog layout to follow the mood too! (haven’t been visiting lately… just noticed that) *smile*

    Reply:
    Yeah ^^ I just did hehehe..

  • Mizah
    December 24, 2009 - 11:04 pm | Permalink

    selsun blue really does work! my brother have sort of– critical dandruff prob and he used it and now his hair is smoother than mine. and i’m a girl!!

    Reply:
    Fuuwahh..
    Maybe I should change to that

  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    copyright protected by myows Creative Commons License
    Miao&WafuPafu by Jian Goh (akiraceo) is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
    Based on a work at https://akiraceo.com.
    Permissions beyond the scope of this license may be available at miaowafupafu.com.