Final Destination 4: Miao lovess Bloods..

Final destination-0

final-destination-4

The 4th installment of Final Destination. Apparently, some of my friends find it disturbing and refuse to watch it. So I have no choice to watch it on my own.

.

.

.

Final destination

Yeah… that’s how it was.

There are burning, stabbing, cutting, chopping, human flesh, human internal organs and of course blood.. Woohooo. Sounds nice right?

Hahaha and during the movie, I can even noticed people around me went Ewww and Ergh over the disturbing scenes. Some even went and covered their mouth, can anyone tell me why.

.

.

.

As for me..

Final destination-1

I personally find this 4th Final Destination is not as good as previous first and second movie.

Neitherless, I still like this kind of movies and I have no idea why and I love Happy Tree Friends the most!!

Wooohooo!!

Play ” Happy Tree Friends’ song” Dalalalala lalala lalala~~~

.

.

.

Okay I feel like a physco.

Share

54 Comments

  • September 8, 2009 - 11:45 pm | Permalink

    you are one bloodthirsty vampire!

    Reply:
    Its just awesome to see those movie effects 😀

  • September 8, 2009 - 11:52 pm | Permalink

    No~~~ O.O
    Miao the vamp???

    Reply:
    Ngek ngek ngek!

  • LOL
    September 9, 2009 - 12:00 am | Permalink

    am i 3rd? =O

    Reply:
    LOL ^^

  • Jo-Ee
    September 9, 2009 - 12:11 am | Permalink

    i m worry bout wafu now… u might spin him until his little feet tercabut…then continue spinning till his hair fly all over the place… and then he juz fall n crush up n down the wheel and lastly become a bloody meat ball..
    EEEWWWW…
    i think i m as psycho as u…

    Reply:
    Gosh!! I wont do that >.<

  • September 9, 2009 - 12:28 am | Permalink

    >.< " i will never dare to watch this installment as I had experienced own fear of watching the previous installments...its too much bloody horrible...i prefer the first FD...2nd and 3rd r getting horrible @@ Reply:
    Hmm horrible as in good?

  • September 9, 2009 - 2:36 am | Permalink

    I Like Happy Tree Friends too. but, see this kind of movie, I ewwww and vomit also. bcos it is so cruel. anyway, It is funny.

    Reply:
    I thought HTF more cruel haha

  • September 9, 2009 - 2:39 am | Permalink

    gila. haha.but come watch with me again la. XD

  • September 9, 2009 - 3:29 am | Permalink

    i used to think that you’re a psycho.
    now i’m confirmed that you’re really a psycho.

    psycho cat! LMAO!

    O.o

  • September 9, 2009 - 4:39 am | Permalink

    oh well, u’re not psycho …
    why? because… I LOVE SAW MOVIE SERIES A LOT.. XD
    so does that mean im a psycho too?
    😛

  • colby
    September 9, 2009 - 5:30 am | Permalink

    oh my god, i had the same expression like Miao hehehe, i love it too.
    in my opinion i think Final Destination 1 and 2 are still the best hehe

  • September 9, 2009 - 6:57 am | Permalink

    miao turning into vampire? OMG bloodyMIAO in becoming! wahaha! miao, I still prefer your holyness 😛

  • September 9, 2009 - 7:20 am | Permalink

    Some people do love all the blood and gory.

    the movie is so so la, aha.

  • September 9, 2009 - 7:54 am | Permalink

    haha i found the storyline is weaker than 1st and 2nd FD. and then the gross scene is still ok. =) but my friend beside me almost throw out >_<"

  • September 9, 2009 - 8:09 am | Permalink

    you’re indeed -.-ll

  • September 9, 2009 - 8:32 am | Permalink

    ya me too i think i like the 3rd one, or is it the 2nd ar?, where the girls got burnt to death in sun tanning machine tat one leh….hahaahahh totally cool but got one scene in this episode i like lar, the guy in swimming pool his internal organs kena sucked out one……..waaaaa…….classic hahahaha 🙂

  • chris
    September 9, 2009 - 8:44 am | Permalink

    +1 gory !!!!

    love HTF too! SO CUTE ! lolz
    **shrieks hysterically with eyeballs hanging out

  • September 9, 2009 - 9:24 am | Permalink

    yucky! no no for tis movie

  • September 9, 2009 - 9:46 am | Permalink

    this movie is meant for 3D. if you watch it non 3D not that nice de.

  • September 9, 2009 - 9:53 am | Permalink

    ewwwwwww… my fren asked me to accompany her.. lucky i didnt go… heard it’s very ewww-ish…

    but i love happy tree frens cause they’re damn cute hehehehhe

  • September 9, 2009 - 10:25 am | Permalink

    If there is 10 marks how many marks you will giving to this movie ? Plan to watch it, but since many people say not it was not worth to watch ..

  • September 9, 2009 - 10:47 am | Permalink

    better den me la miao… while watching these kinda movies… i’d go “ewww” like everybody else… but the minute the movie ends i feel hungry… n all my frens ask me how can i feel hungry after watching dat… i aso dunno…

  • September 9, 2009 - 11:01 am | Permalink

    I enjoy this movie too! haha…

  • September 9, 2009 - 11:24 am | Permalink

    haha I’m also like you when i watch gory films like that. Like when we watch Saw, I was smiling and so excited, even my lecturer also she laugh more than me omg hahah

    Sadistic maybe? =P

  • September 9, 2009 - 11:28 am | Permalink

    It was quite ok la.. FD4 definitely not as good as the first one. In fact after the first once was released, the rest were quite predictable. The only movie I wanted to vomit was Quarantine, that also i got movie-sick due to the moving camera =.=.

    But the gross-ness, er to me so-so nia.
    Maybe cuz I had prior trainings with the Saw series dee =P.

    Happy tree friends is cute ler, even the way they get mutilated can make u laugh 😛

  • September 9, 2009 - 11:32 am | Permalink

    Haha, me too me too, I was not admiring though, rather, I was laughing quite loud till my GF hit me. Haha. Certain parts are nice though, but I still liked FD1&2, FD3 not bad, FD4 is worst among all or on par with FD3

  • September 9, 2009 - 1:14 pm | Permalink

    I dont like this…espcially the ending..and too short too..Dont you think so?? less than 1 hr 30mins…=_=”

  • September 9, 2009 - 1:48 pm | Permalink

    Finally found someone that same like me. My friend say I am a monster. No feeling. lol ….. XD

  • September 9, 2009 - 2:29 pm | Permalink

    me love those kinda movies too! i’ll go ooh! and aah!! and wow instead of ergh and bleargh. XD

    happy tree friends yay!

  • jam
    September 9, 2009 - 4:03 pm | Permalink

    somehow, i find horror movies are entertaining. but i like to look away/cover my eyes from gory bits. LOL

    but i don’t like unexpected ending, like silent hill. >_<

    o_O

  • September 9, 2009 - 4:43 pm | Permalink

    Wahaha! If you need happy tree friend’s ringtone ask from me~ ;p

  • September 9, 2009 - 5:06 pm | Permalink

    ew! ok. i think u should enjoy Saw. have u watched it before?

  • September 9, 2009 - 5:48 pm | Permalink

    Well… everyone’s different and allowed their own thoughts right? ^_^; Sometimes being different is what makes the world more interesting, don’t cha think?

  • September 9, 2009 - 8:00 pm | Permalink

    arggh.. miao.. U r darah sejuk… (cold blooded).. hihi..
    I cant breath if I see this kind of movie..:P

  • September 9, 2009 - 8:07 pm | Permalink

    i thought u dont like to watch scary movie??? final destination is scary!

    Reply:
    Nope, I just don’t like ghost movie 😛

  • September 9, 2009 - 9:44 pm | Permalink

    Guess whattt! My message ringtone is the Happy Tree Friends theme song : D

    Reply:
    Lalala lalalala~~ XD

  • September 9, 2009 - 10:56 pm | Permalink

    Hahahahah….. u crazy de. =P
    I gonna set happy tree friends song for ur ringtone. ahaha

    Reply:
    Where got crazy wor

  • valerye
    September 9, 2009 - 11:05 pm | Permalink

    hahahahahaha!! *laugh until die*

    Reply:
    😛

  • September 9, 2009 - 11:12 pm | Permalink

    so cham watch alone. din call me.. haha!

    Reply:
    LOL I dont have your number

  • September 9, 2009 - 11:17 pm | Permalink

    Hahaha.. it is always cool this kind of movie. i personally like gory/ghost movies. But yea, it is always the first and/or second of the movies are the best.

    Reply:
    Yup the first and second the best..

  • September 9, 2009 - 11:24 pm | Permalink

    =.=
    I hate blood scene..
    =.=”
    I hate final destination 1-4.. no.. is 1 to infinity..
    =.=”

    Reply:
    hahaha its nice 😛

  • September 9, 2009 - 11:26 pm | Permalink

    i wanna watch too 😀

    Reply:
    Go for 3D 1 better

  • September 10, 2009 - 12:42 am | Permalink

    i think i have to bring a pillow to cinema if i were to watch it…
    can close my eyes with it whenever there’s perturbing scenes… 😀

    Reply:
    Hahaha

  • September 10, 2009 - 9:46 am | Permalink

    They die like Ice kacang what. What to scare? hahaha….

    Reply:
    Squash!!

  • September 10, 2009 - 12:42 pm | Permalink

    I love blood and gore too. But I’m scared of snakes @_@”””

    Wutever that brings chills to my spine. I love it.

    Anyways, I haven’t watch Final Destination 4. This is less exciting than Saw 6 which will be out er…I forgot when but I’m excited and waiting for it. Hoping more blood splatter here and there. But wait, in saw 5, no jigsaw T_T isk~ I hope saw 6 won’t sux.

    Reply:
    I haven’t watch Saw 5 >.<

  • jac
    September 10, 2009 - 3:40 pm | Permalink

    miow,wat is happy tree friends?

    Reply:
    Try youtube it.
    Its a cartoon

  • September 10, 2009 - 4:16 pm | Permalink

    🙂 i totally agree with you! Final Destination 1 & 2 are the bests compare with others… seriously nothing to scare about, i just laugh like hell when i watch it. If want to see more blood and horror scene, please watch Texas Chainsaw Massacre! Based on True Story!

    Reply:
    O.o True Story some more Woah..

  • September 10, 2009 - 5:32 pm | Permalink

    OOoooooooooo I love Final Destination too! Love all 4 parts of them for the death style originality!

    Reply:
    But the story gets boring over the series..

  • September 10, 2009 - 6:36 pm | Permalink

    My god…all the blood and organs fly here and there oso nice a?I think Final Destination has run out of story of dead

    Reply:
    Yeah I guess they really out of ideas d.

  • September 11, 2009 - 2:24 am | Permalink

    I jz watch it ytd wit my hubby n his2frns.. i was so scared til i bite d popcorn’s box & his2frn was terrified.. haha

  • September 11, 2009 - 4:47 pm | Permalink

    Next ‘DEXTER’ in the making…

  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    copyright protected by myows Creative Commons License
    Miao&WafuPafu by Jian Goh (akiraceo) is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
    Based on a work at https://akiraceo.com.
    Permissions beyond the scope of this license may be available at miaowafupafu.com.