Miao’s World’s Furthest Distance

RAWR!! who put the cleanser soo far away. I need my reading material..

Not sure my hands are too short or the facial cleanser is far. =.=

Somehow in the end I manage to reach the facial cleanser…

but it rolled down and fall off the other side. =.=

Related posts:

PinterestFacebookRediff MyPageShare/Bookmark

19 Comments

  • September 27, 2012 - 11:53 am | Permalink

    now we know what you do besides doing your business LOL

    Reply: :P hehehe..

  • September 27, 2012 - 11:58 am | Permalink

    Cheh initially I thought miao got new gf. So happy tim.

    Reply:
    hahhaha impossible!!

  • September 27, 2012 - 11:58 am | Permalink

    LOL I read shampoo too or even the toilet cleaning detergent when I don’t bring my smartphone or comic to the toilet. xD

    Reply:
    haahha same XD smartphone or comic

  • September 27, 2012 - 12:01 pm | Permalink

    I thought you join marathon tim!

    Reply:
    Misleading title is misleading hahaa

  • September 27, 2012 - 12:03 pm | Permalink

    will be awkward to stretch out the leg now lol

    Reply:
    Very!! XD
    hahaaha

  • September 27, 2012 - 12:03 pm | Permalink

    aiyoo! SO CUTE

    Reply:
    :3 hehehe thanks

  • September 27, 2012 - 1:03 pm | Permalink

    Lol, kesian. I’m normally like “The Thinker” when I’m in the loo. Mental activity maximum. No need for reading materials. yay~. XD

    Reply:
    thinking of ideas eh? XD

  • September 27, 2012 - 1:05 pm | Permalink

    O.O cannot stand up d

    Reply:
    uh hum XD
    later it… ewww

  • September 27, 2012 - 1:08 pm | Permalink

    zha dou :/

    Reply:
    kekekeke :P

  • Nada
    September 27, 2012 - 2:09 pm | Permalink

    Ahaha…You really bored in there eh.
    Poor you.

    Reply:
    Veru bored XD

  • her
    September 27, 2012 - 2:46 pm | Permalink

    *high five miao*

    same here. i can’t do my business in peace without having something to read. even when the business takes shorter time to finish. haha

    Reply:
    five!!! hahaha

  • Sam
    September 27, 2012 - 4:59 pm | Permalink

    I tot you wanna say toilet papers =.=”

    Reply:
    hahaha i actually ever tertouch the toilet paper and roll the other side too

  • September 27, 2012 - 6:03 pm | Permalink

    haha.. sad case.. Wish you have a better luck next time? XD

    Reply:
    hahahah next time must rmb bring my phone

  • September 27, 2012 - 8:26 pm | Permalink

    Hahahahaha…bring binoculars next time! :D

    Reply:
    hahahahaha must put one in the toilet XD

  • TimmY
    September 27, 2012 - 10:55 pm | Permalink

    -_-………

    Facepalm. And I thought it was something important.

    Reply:
    It is :P hehehe somehow

  • September 28, 2012 - 3:43 pm | Permalink

    Hahahaha.. still looking for your reading materials aaaa… Shampoo info not enough meh?.. LoL

    Reply:
    uh hum XD hahaha

  • September 29, 2012 - 5:15 pm | Permalink

    err… well…. o.o…… emm.. ya… * no comment *

    still didn’t recommend to bring anything when go int there… >.<

    Reply:
    ahhahah :P

  • DT
    September 29, 2012 - 11:08 pm | Permalink

    Meow should go get an ipad for his toilet business… :P

    Reply:
    too big, no place to put :(

  • Sarah
    May 20, 2013 - 9:50 pm | Permalink

    omg I thought I’m the only one! I’d even read out loud

  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

    copyright protected by myows