Forward Email Like a Boss

The other day I received this email about an engineer who suicide because of work stress.

Instead of just deleting it, I forward it to my supervisor XD bwahahahaha



and turned out she went and forward the email to our boss XD LOL!!

Now we have to see whether our workload decrease or not in the coming few days hahahahaah

Related posts:

PinterestFacebookRediff MyPageShare/Bookmark


  • November 26, 2011 - 8:13 am | Permalink

    hahahaha nice face! xD i like to try send to my boss too! xD

    Don’t try but send hahaha

  • November 26, 2011 - 8:28 am | Permalink

    Yes, like a boss meme!


  • November 26, 2011 - 8:53 am | Permalink

    haha genius way to reduce workload!!

    Hopefully hahaha

  • Keisuke
    November 26, 2011 - 9:00 am | Permalink

    yes more memes from Miao xD

    but sounds like the workloads will be doubled xD

    Then I will put a knife on my table

  • Richard
    November 26, 2011 - 9:08 am | Permalink

    HAHAHAHA!!! REALLY LIKE A BOSS!!! i hope i got a email like urs so that i can forward to my boss “LIKE A BOSS” HAHAHA!!! EPIC!!! Ur Blog should be in the finalist lar!!!

    I forward to you!! πŸ˜€

    hahaha I’m not that good enough

  • November 26, 2011 - 9:55 am | Permalink

    Everyone is in meme’s mood lately haha! πŸ˜€

    yeah thanks to 9gags and facebook XD

  • November 26, 2011 - 10:33 am | Permalink

    <a href="http://jinwei-diabolo.blogspot.comMY.TIME.CORRIDOR


  • Ezequiel
    November 26, 2011 - 10:36 am | Permalink

    wow i dun dare to forward to my supervisor nor big boss…*so scared*

    won’t die one πŸ˜€ go go

  • November 26, 2011 - 3:24 pm | Permalink

    Like A Boss.. hua hua hua… πŸ˜€

    Yo brother Aujinz!
    hahaha yea πŸ˜€

  • November 26, 2011 - 3:43 pm | Permalink

    Haha, how did you know she forwarded it too?

    When I turned back to see her reaction, I saw her forward it hahaha

  • November 26, 2011 - 4:39 pm | Permalink

    wah…so daring…but it also depend on what boss or supervisor we all got lor…previous when i work time i just dare to send to my supervisor but my supervisor dare not send to our boss…>< so workload does not decrease…T_T

    Indeed hahaha it depends on the boss and supervisor

  • jasper-casper
    November 26, 2011 - 5:51 pm | Permalink

    nice one miao~~~
    why forward that one~~~ why not forward food coupons to them to see if they ‘know what to do’ with the coupons~~~
    if you know what i mean~~~

    I don’t want food i want less workload XD

  • November 26, 2011 - 6:24 pm | Permalink

    Maybe you all will get more work since you all were so free to forward non-work related emails. Haha.

    oh damn. 😐

  • November 26, 2011 - 9:37 pm | Permalink

    hahahahahhahaha~~!!! hopefully, your workload wont increase!

    Hope so T3T

  • colby
    November 27, 2011 - 2:29 am | Permalink

    like a boss is okay for me but i really like rage guy FFUU lol

    hahaha XD

  • Tracie
    November 27, 2011 - 12:27 pm | Permalink

    Miao!!! Can forward that email to you too??!! XD onegaishimasu!!

    Will do when im in office πŸ˜€

  • Tracie
    November 27, 2011 - 12:29 pm | Permalink

    typo opps! hehe
    *can forward that email to me too?

  • November 27, 2011 - 2:01 pm | Permalink

    WUahahhahah~ i like~

    heheh thanks man

  • November 27, 2011 - 4:01 pm | Permalink

    Several 9gagger detected here!

    Yep XD

  • November 27, 2011 - 5:48 pm | Permalink

    The next working day get called to the boss office. Walk in #likeaboss too :) That’ll be another post πŸ˜›

    hahhaha but come out different XD

  • November 28, 2011 - 4:55 pm | Permalink

    hahaha.. awesome! =P Hope the boss sees it! =D

    Hope so.

  • monk3y
    November 28, 2011 - 6:33 pm | Permalink

    okie…as an engineer, hope i’m not suicide due to the work stress…>x<

    please don’t. just quit the job.

  • Nada
    November 28, 2011 - 9:39 pm | Permalink

    How brave are you. I really hope I can do it like you did. Yeah, hope the workload will decrease.
    Good luck for you guys. ^___^

    Thanks hehe

  • November 29, 2011 - 1:42 am | Permalink

    interesting…. lol can forward me the email? XD

    sure thing πŸ˜€

  • March 26, 2012 - 5:35 pm | Permalink

    so, how it is now? reduce or increase rapidly?? ;p

    hahaha totally 0 coz I quit my job adi

  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    copyright protected by myows Creative Commons License
    Miao&WafuPafu by Jian Goh (akiraceo) is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
    Based on a work at
    Permissions beyond the scope of this license may be available at