Hi Mr Mushroom

I wonder when my house owner gonna throw away his garbage. :/

There’s fungus over the stuffs and smells coming out @@..

I’m wanted to help him throw away it but he just doesn’t like others people touching his stuffs… T3T

Now there’s one person who can help me out…

Have anyone seen him?

Related posts:

PinterestFacebookRediff MyPageShare/Bookmark

Comment All the Way~~

Purr


34 Comments

  • June 29, 2010 - 10:59 pm | Permalink

    LOL so geli, just help him throw de rubbish la.. LOL

    Reply:
    Thank god he threw it T3T

  • Ezequiel
    June 29, 2010 - 11:00 pm | Permalink

    totally speechless…there mario the dirty comes…..

    now i dun dare to play Mario game XD

    REply:
    Bwahahaha There’s lugi :D

  • O_o
    June 29, 2010 - 11:00 pm | Permalink

    OMG! Mario ate it!!!!

    Reply:
    Don’t waste food XD

  • June 29, 2010 - 11:01 pm | Permalink

    hahaha…..funny~

    Reply:
    thank you :D

  • June 29, 2010 - 11:18 pm | Permalink

    Haha where is my Mr. Mario ? U should just put the rubbish infront of his room and let him smell it ~~

    Reply:
    Hahaha now he left a leftover food on the table..

  • June 29, 2010 - 11:22 pm | Permalink

    growing mushroom to describe those fungus on rubbish.
    miao you geng! like that also can think. lol

    Reply:
    Hahahaha thank you ^^
    Fungus too small :P

  • June 29, 2010 - 11:30 pm | Permalink

    ha ha ha. funny la miao.
    sorry, i cant help you.
    last time i met mr. mario was back to 2007 (if i am not mistaken).
    inside my bulky/ dinosaur’s type of cpu.
    i wish i could play the game again..
    wink.

    Reply:
    They should remake the game the way it is.. with better graphic XD

  • June 29, 2010 - 11:36 pm | Permalink

    Maybe your owner want to eat it .. haha He is the Mario after all?

    Reply:
    He’s more like Wario to me hahaha

  • June 30, 2010 - 12:18 am | Permalink

    No, MARIO?! My childhood pixel hero now a dirty mushroom eater! Haha!

    Thanks for laugh! It made my day, or night. =)

    Reply:
    Bwahahhaha you’re welcome XD

  • Lee =)
    June 30, 2010 - 12:21 am | Permalink

    HAHA. The last one was cute but really geli XD
    the owner sounds like a bit garbage-keeping maniac to me =.=
    cant he smells it? =.=

    Reply:
    He always hide in his room :/
    And I’m the only one using the kitchen

  • anon
    June 30, 2010 - 12:22 am | Permalink

    ewww fungi?? that’s seriously disgusting. when was the last time he cleared his thrash? =/ btw, cool mario XD

    Reply:
    Almost a week :/

  • June 30, 2010 - 12:23 am | Permalink

    LOL… mario~!

    Reply:
    The mushroom lover :D

  • June 30, 2010 - 2:49 am | Permalink

    hmm..last time i saw him,he was at world 4-4,hitting a brick with his head..:D

    Reply:
    4-4 eh.. I thought there’s a way to skip that stage

  • June 30, 2010 - 5:56 am | Permalink

    must be horrible to walk past it every day!
    1 up for mario XD

    REply:
    It’s a nightmare :/

  • June 30, 2010 - 9:05 am | Permalink

    LOL! where is mario-kun?! xD
    that’s kind of gross though…the fungus. Dx

    Reply:
    Probably saving the princess

  • June 30, 2010 - 9:29 am | Permalink

    lol, the lalala part sounds like happy tree fren XD

    Reply:
    Lalalalalal *splash!*XD

  • Wendy
    June 30, 2010 - 10:15 am | Permalink

    But it’s just rubbish! Why would he not want u to touch rubbish? Just throw lah. if he wanna make noise, tell him next time come and smell it himself. For trash to leave overnight is already smelly, imagine… how many days?

    Reply:
    Sometimes he will suspects you touch his stuffs and ask you :/

  • June 30, 2010 - 11:50 am | Permalink

    Speechless…… Mario…… LOL…. Nice One Hahaha…..

    Reply:
    Hahah thanks :P

  • June 30, 2010 - 12:20 pm | Permalink

    CUTE

    REply:
    Kakakak thanks ^^

  • aurelius
    June 30, 2010 - 3:11 pm | Permalink

    Give me his email address… I help you to inform him! :p

    Reply:
    I don’t have his contact :P

  • June 30, 2010 - 3:24 pm | Permalink

    OMG! If for me, i just throw the rubbish away in early stage!!!! totally grossssssss!!!!!!!! i dun want to eat deep fried mushroom anymore

    Reply:
    Deep fried abalone mushroom the best!!

  • June 30, 2010 - 3:26 pm | Permalink

    haha ^_^ ur mushroom reminds me of the casual game called ‘plants vs zombies’ haha..

    Reply:
    Epic game!! :D

  • lingling
    June 30, 2010 - 4:08 pm | Permalink

    i miss Mario a lot…he/it was my fav game when i was small..go go mario…XD

    Reply:
    Me too!!
    I finished the game and kept on playing it again

  • June 30, 2010 - 4:24 pm | Permalink

    I’d have dragged the bin and put it in the house owner’s room. No more mess to be seen, no more bad smell. Double win! :)

    Reply:
    But his room is next to mine :/

  • June 30, 2010 - 6:15 pm | Permalink

    MARIO!!!
    MAMA MIA~~~ XD

    Reply:
    Kekeke

  • June 30, 2010 - 8:42 pm | Permalink

    Poison Mushroom!

    Reply:
    -1HP XD

  • -SamYP-
    July 1, 2010 - 7:35 am | Permalink

    hahahahahaha….i love the ending…i think the mario cant jump anymore after eat the mushroom…hahahaa….food poisoning…

    Reply:
    Hahaha straight die XD

  • July 1, 2010 - 12:25 pm | Permalink

    I know where to find him!!!
    http://bit.ly/aS4aXa

    And I see a lot of people got avatar liaw!

    Reply:
    Hahaha jumped into my house eh

  • July 1, 2010 - 2:23 pm | Permalink

    LOL, hahahaha Mario eat and transform

    Reply:
    Transform into?

  • July 2, 2010 - 4:46 pm | Permalink

    reminds me of the mushroom grow in the bathroom at my previous house~ XD

    Reply:
    O.o bathroom??
    What did you have in there?

  • Niki
    July 2, 2010 - 8:58 pm | Permalink

    just help him to throw the rubbish then there will no more fungus…

    Reply:
    He threw it in the end

  • July 3, 2010 - 8:46 am | Permalink

    lols la the mario

    Reply: :P hehehe

  • July 3, 2010 - 7:54 pm | Permalink

    wow..
    the hero finally come!!
    hehehe.. (^^)b

    Reply:
    Hahaha XD

  • Hikki Chan
    July 3, 2010 - 8:15 pm | Permalink

    isn’t it the mario that broke in ur house last time? hhahahaha XD

    Reply:
    Bwahahaha XD yeah

  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

    copyright protected by myows Creative Commons License
    Miao&WafuPafu by Jian Goh (akiraceo) is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
    Based on a work at http://akiraceo.com.
    Permissions beyond the scope of this license may be available at miaowafupafu.com.